کدام بازیکنان بیشترین دنبال کننده را در اینستاگرام دارند؟(عکس)

کدام بازیکنان بیشترین دنبال کننده را در اینستاگرام دارند؟(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به تازگی یک پست مشترک در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کردند که این پست برخی از رکورد های تاریخ این شبکه اجتماعی را جا به جا کرد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو به طور کلی یک چهره محبوب و شناخته شده در سر تا سر دنیا است و این محبوبیت ویژه او در شبکه های اجتماعی هم نمود پیدا می کند. رونالدو در شبکه اجتماعی اینستاگرام به 500 میلیون فالوور رسیده است و این اتفاق پس از آن پست مشترک رخ داده است. در واقع پس از پستی که مسی و رونالدو با هم در اینستاگرام گذاشتند، فالوور های آن ها هم رشد داشت.

خود لیونل مسی در حال حاضر 376 میلیون دنبال کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد. رونالدو بیشترین فالوور را در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد و لیونل مسی بازیکنی است که در رده دوم جای دارد.

نیمار جونیور با داشتن 182 میلیون دنبال کننده در رده سوم بازیکنانی است که بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارد. کیلیان امباپه با 74 میلیون فالوور چهارم است و کریم بنزما با 61 میلیون فالوور در جایگاه پنجم قرار دارد. مارسلو، زلاتان ابراهیموویچ، پل پوگبا، سرخیو راموس و محمد صلاح در رده های بعدی قرار گرفته اند.

1471