یک درس بزرگ از مسی یاد گرفتم

یک درس بزرگ از مسی یاد گرفتم

پایگاه خبریی فوتبالی - پدری ستاره 19 ساله بارسلونا می‌گوید که در دوران هم بازی بودن با لیونل مسی، یک درس بزرگ از این فوق ستاره آرژانتینی یاد گرفته است. 

به گزارش فوتبالی، پدری که در سال 2021 موفق به کسب جایزه گلدن بوی (بهترین بازیکن جوان) شد، در فصل 2020-21 در کنار لیونل مسی در بارسلونا توپ می‌زد تا اینکه این فوق ستاره آرژانتینی 35 ساله نتوانست برسر تمدید قراردادش با کاتالان‌ها به توافق برسد و به عنوان بازیکن آزاد راهی پاریسن ژرمن شد. پدری آرزو می‌کرد بتواند بیشتر در کنار برنده هفت توپ طلا بازی کند، اما در همین زمان کوتاه درس بزرگی از مسی گرفته است. 

به نقل از سایت گل، پدری در گفت و گویی با EFE درباره همکاری با مسی گفت: "مسی عادت داشت به ما نصیحت‌هایی درباره حفظ آرامش در زمین بدهد. او همیشه به ما می‌گفت که چطوری در زمین احساس آزاد بودن داشته باشیم. لئو مسی بهترین بازیکنی است که تاکنون دیده‌ام. اینکه شانس بازی کردن در کنار او را داشتم، یک افتخار بزرگ برای من است و قرار نیست هیچ وقت این موضوع را فراموش کنم. او همیشه رفتار خوبی با من داشت و از همان لحظه‌ای که با او دیدار کردم، احساس فوق العاده‌ای داشتم." 

"فینال جام جهانی 2022؟ امیدوارم اسپانیا و آرژانتین را در فینال ببینم."

4416