با گلزنی بیل، ولز از شکست فرار کرد

با گلزنی بیل، ولز از شکست فرار کرد

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار ولز و آمریکا با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا دو تیم امتیازات را با یک دیگر تقسیم کنند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته اول مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر، تیم‌های آمریکا و ولز از ساعت 22:30 دوشنبه شب در ورزشگاه احمد بن علی مقابل هم صف آرایی کردند. پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم بسیار مهم بود، چون انگلیس موفق شده بود با نتیجه شش بر دو از سد تیم ملی ایران عبور کند و صدرنشین شود. 

در نیمه اول آمریکا بازی را بهتر آغاز کرد و می‌توانست در همان دقایق ابتدایی به گل برسد. حملات آمریکا ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 36 تیموتی وه‌آ با پاس گل کریستین پولیسیچ دروازه ولز را باز کرد تا نیمه اول با پیروزی یک بر صفر شاگردان گرگ برهالتر به پایان برسد. 

در نیمه دوم شاهد بازی متفاوتی بودیم و این بار ولز بود که بیشتر مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و حتی اجازه نداد تا آمریکا شوت به سمت چهارچوب بزند. حملات ولز در ادامه شدت بیشتری گرفت و در دقیقه 82 ضربه پنالتی به سود ولز اعلام شد که گرت بیل ستاره سابق رئال مادرید آن را تبدیل به گل کرد تا آن‌ها در اولین بازی متحمل شکست نشوند. 

با این تساوی انگلیس با 3 امتیاز در صدر جدول باقی ماند و تیم‌های آمریکا و ولز با یک امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. 

4416