ستاره جوان انگلیسی و زدن اولین گل ملی در جام جهانی مقابل ایران

ستاره جوان انگلیسی و زدن اولین گل ملی در جام جهانی مقابل ایران

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی انگلیس در اولین بازی خود در رقابت های جام جهانی 2022 قطر موفق شد با نتیجه 6 بر 2 تیم ملی ایران را شکست دهد و بدین ترتیب یک شروع پر گل در بازی های جام جهانی 2022 قطر داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، گل اول تیم ملی انگلیس در این بازی توسط جود بلینگهام به ثمر رسید. جود بلینگهام که در حال حاضر بازیکن باشگاه بورسیا دورتموند است، مشتری های زیادی در میان تیم های بزرگ اروپایی دارد و گفته می شود که رئال مادرید یکی از تیم هایی است که به جذب بلینگهام علاقه دارد.

جود بلینگهام در دقیقه 35 بازی روی سانتر لوک شاو موفق شد دروازه ایران را باز کند و بدین ترتیب اولین گل انگلیسی ها را در جام جهانی 2022 قطر به ثمر برساند. این گل اولین گل ملی جود بلینگهام بود. بلینگهام در حال حاضر 19 سال سن دارد و 18 بازی ملی برای تیم ملی انگلیس انجام داده است و اکنون در اولین بازی انگلیس در جام جهانی 2022 قطر اولین گل ملی خود را به ثمر رسانده است.

به نظر می رسد که در پنجره های بعدی نقل و انتقالات بلینگهام راهی باشگاهی دیگر شود و از بورسیا دورتموند جدا شود و باید دید که در نهایت چه آینده ای در انتظار این هافبک جوان است.

ویدیوی گل بلینگهام به ایران

1470