چرا مهاجم بارسلونا تیم ملی پرتغال را انتخاب نکرد؟

چرا مهاجم بارسلونا تیم ملی پرتغال را انتخاب نکرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - آنسو فاتی یکی از چهره های اصلی لیست لوئیز انریکه بوده است.

به گزارش فوتبالی، هر چند که فاتی در ترکیب بارسلونا زیر نظر ژاوی فیکس نبود اما لوئیز انریکه با اعتماد به این بازین تصمیم گرفت که او را در لیست قرار بدهد. بوری فاتی پدر مهاجم تیم ملی اسپانیا در مصاحبه ای بیان کرد که پسرش می توانسته به جای اسپانیا در تیم ملی پرتغال بازی کند. وی در این باره گفت:" آنسو می توانست در تیم ملی پرتغال بازی کند چرا که به ما پیشنهاد دادند که تابعیت آنها را انتخاب کنیم."

پدر این مهاجم در این باره توضیح داد که چرا فاتی تصمیم گرفته قید بازی در اسپانیا را بزند و برای تیم ملی پرتغال بازی کند. وی اظهار داشت:" آنسو به من گفت:"بابا، چطور وقتی پرتغالی بلد نیستم به تیم پرتغال بروم؟" تو من را به اسپانیا آوردی و من ماندم چرا که دوستان و زندگی من در این جاست."

این بازیکن همیشه می خواست در تیم ملی اسپانیا بازی کند و به همین خاطر پیشنهاد حضور در پرتغال را رد کرد. مصدومیت ها روی مسیر فوتبال آنسو به شدت تاثیر منفی گذاشته اند. این مهاجم دو سال بسیار سخت را به علت مصدومیت ها داشت که پدرش در این باره هم صحبت کرد:"مصدومیت زانوی او مدتی است که فراموش شده است. از نظر بدنی شرایط خوبی دارد. به بازی کردن نیاز دارد و امیدوار است که دقایق بیشتری نصیبش شود."

4125