تمجید ستاره 60 میلیونی بارسلونا از لواندوفسکی

تمجید ستاره 60 میلیونی بارسلونا از لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی - رافینیا ستاره برزیلی بارسلونا اعتراف کرد که از عملکرد روبرت لواندوفسکی در این فصل به وجد آمده است. 

به گزارش فوتبالی، روبرت لواندوفسکی و رافینیا دو خرید جنجالی و پر سروصدای کاتالان‌ها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بودند که سر جمع، بیش از 100 میلیون یورو لاپورتا برای آن‌ها خرج کرده است. این در حالی است که لواندوفسکی همچنان به درخشش خود در لباس آبی اناری‌ها ادامه می‌دهد، اما رافینیا همچنان نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند. 

به نقل از سایت گل، رافینیا به Globo Esporte گفت: "لواندوفسکی؟ بگذارید به شما حقیقت را بگویم. من از بازیکن 34 ساله انتظارات کمتری دارم،اما او به بارسلونا آمد و در هر جلسه تمرینی بسیار سخت و پرتلاش کار می‌کند. کاری که او می‌کند واقعا غیرقابل چشم پوشی است. او هیچ وقت به دنبال خوب بودن نیست، بلکه می‌خواهد همیشه فوق العاده باشد. روبرت در هر بازی با صد درصد توانش بازی می‌کند. او به قلب خط دفاعی حریف می‌زند، در دفاع کمک می‌کند، سرزن است و می‌تواند با هر دو پایش گلزنی کند. لواندوفسکی فوق العاده است."

"من 25 ساله هستم و همیشه سعی کرده‌ام با بیشترین قدرتم تمرین کنم، اما وقتی یک بازیکن 34 ساله را می‌بینید که این چنین عملکردی دارد، واقعا سورپرایز کننده است."

4416