حمایت نیمار از غایب بزرگ جام جهانی

حمایت نیمار از غایب بزرگ جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور ستاره تیم ملی برزیل و پاریسن ژرمن به تمجید از جیدون سانچو وینگر انگلیسی منچستریونایتد پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، سانچو یکی از بمب های نقل و انتقالاتی در تابستان 2021 به شمار می رفت که شیاطین سرخ برای انتقالش 85 میلیون یورو پرداختند و  ارزش وی به شکل قابل توجهی افت کرد. جیدون فصل گذشته در 38 بازی در یونایتد پنج گل به ثمر رساند که با دوران اوجش در دورتموند فاصله داشت.  جیدون به طور مثال در فصل 20-2019 با 20 گل رسیده بود و در فصل 21-2020 نیز شانزده گل زده بود. افت مشهود سانچو باعث شد تا جایگاهش در لیست تیم ملی انگلیس را از دست بدهد. سانچو در تابستان 2021 در سایت ترانسفرمارکت 115 میلیون یورو می ارزید که حالا قیمتش به 60 میلیون یورو کاهش یافته است.

به نقل از سایت گل، نیمار که از دعوت نشدن سانچو تعجب کرده به نشریه سان گفت: "من واقعا از بازی هری کین و سانچو خوشم می‌آید. آن‌ها دو بازیکن فوق العاده هستند و برای آن‌ها احترام زیادی قائلم، چون از بازیکنانی که باکیفیت هستند، خوشم می‌آید."

"بزرگ‌ترین رویای من؟ فتح جام جهانی. از زمانی که فهمیدم فوتبال چیست، در رویای قهرمانی در جام جهانی به سر می‌بردم. حالا یک شانس دیگر نصیبم شده و امیدوارم از آن استفاده کنم."

4416