عکس رسمی تیم ملی پرتغال با کیت اصلی برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

عکس رسمی تیم ملی پرتغال با کیت اصلی برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

پایگاه خبری فوتبالی - جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به طور رسمی شروع شده است و در اولین بازی این جام تیم ملی اکوادور موفق شد با نتیجه دو بر صفر تیم ملی قطر را شکست دهد و باید دید که در بازی های آینده جام جهانی چه اتفاقی رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی پرتغال یکی از تیم هایی است که با حضور کریستیانو رونالدو از آن ها به عنوان یکی از تیم های مهم جام جهانی و مدعی ها نام برده می شود چرا که از سوی دیگر کریستیانو رونالدو به نظر می رسد که قرار است آخرین حضور خود در رقابت های جام جهانی را تجربه کند و همین قضیه نگاه ها را روی تیم ملی پرتغال افزایش داده است.

پرتغالی ها با پوشیدن لباس اصلی خود یک عکس تیمی گرفته اند که این عکس، در واقع عکس رسمی پرتغال برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است. پرتغالی ها یک عکس هم با کت و شلوار گرفته بودند.

لباس اصلی پرتغال برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یک لباس دو رنگ است که شامل رنگ های قرمز و سبز است و با لباس های یکدست قرمز پرتغال در ادوار قبلی متفاوت است.

اولین بازی تیم ملی پرتغال در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل تیم ملی غنا خواهد بود و باید دید که عملکرد پرتغالی ها در این تورنمنت به چه شکل است.

1470