خبر خوش در مورد شرایط مسی در تیم ملی آرژانتین

خبر خوش در مورد شرایط مسی در تیم ملی آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - غیبت مسی در دو جلسه تمرینی آغازین تیم ملی آرژانتین در قطر نگرانی هایی را ایجاد کرده بود.

به گزارش فوتبالی، لئو در دو روز اخیر به دور از سایر هم تیمی هایش تمرین کرده بود. در حقیقت این بازیکن با مصدومیت در پی اس جی به جام جهانی رسیده بود و به همین خاطر نگرانی هایی در موردش وجود داشت اما در حال حاضر حال وی خوب است. در حقیقت آس گزارش داده است که  بر خلاف بنزما، حضور مسی در جام جهانی در خطر نیست و لئو قطعا در مقابل عربستان به میدان خواهد رفت.

حضور مسی در تیم ملی آرژانتین برای مردم کشورش خیلی مهم است. لئو در حالی به جام جهانی رسیده که در چهار بازی اخیرش در تیم ملی آرژانتین ده گل زده است. مسی  شرایط بدنی خوبی دارد و دلیل غیبتش در تمرینات اخیر، توصیه پزشکان بوده است. لئو هیچ عجله ای برای بازگشت به تمرینات ندارد و می خواهد با آمادگی کامل در مسابقات قطر حضور پیدا کند. 

تیم ملی آرژانتین روز یکشنبه بدون حضور خبرنگاران تمرین کرد چرا که اسکالونی می خواست به دور از دوربین ها آزمایش هایی را در ترکیبش داشته باشد. یکی از ابهامات تیم ملی آرژانتین مربوط به جایگزین لوسلسو مصدوم است. یکی از گزینه ها مک آلیستر است که در برایتون نمایش خوبی داشته است. از سویی لیساندرو نیز مصدومیت هایی دارد که شاید فعلا جای خود را به اوتامندی بدهد اما حضور مسی در جام جهانی و در اولین بازی مقابل عربستان قطعی است.

4125