آنچلوتی: رونالدو بهترین بازیکنی بوده که تاکنون دیده‌ام

آنچلوتی: رونالدو بهترین بازیکنی بوده که تاکنون دیده‌ام

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی کارکشته رئال مادرید از کریستیانو رونالدو به عنوان یکی از بهترین بازیکنانی که تاکنون داشته‌ است نام برد. 

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی 37 ساله مصاحبه جنجالی و پرسروصدایی را با پیرس مورگان انجام داد که در آن صراحتا اعلام کرد که هیچ احترامی برای اریک تن هاگ قائل نیست و همچنین منچستریونایتد در چند سال اخیر به یک تیم درجه 2 تبدیل شده که دیگر توانایی رقابت با غول‌های انگلیسی را ندارد. این مصاحبه باعث ایجاد حواشی زیادی برای شیاطین سرخ و همچنین ستاره سابق رئال مادرید و یوونتوس شده است. 

به نقل از سایت گل، آنچلوتی که بین سال‌های 2013 تا 2015 هدایت رونالدو را در رئال مادرید برعهده داشت به The Times گفت: "من بارها بازی رونالدو را دیده‌ام، اما اینکه از نزدیک شاهد تمرینات او باشید، فرق می‌کند. او از نظر فنی بهترین بازیکنی است که تاکنون داشته‌ام. او خیلی سخت‌کوش و پرتلاش است و همیشه توقعات زیادی از خودش دارد. رونالدو واقعا از هر نظر حرفه‌ای است و هیچ کس اندازه او نمی‌تواند در جلسات تمرینی تلاش کند. برنامه غذایی او خیلی خاص است و همیشه به نکات کوچک توجه خاصی داشته. رونالدو را نمی‌توانید از نظر فنی با فوتبالیست دیگری مقایسه کنید."

4416