کنایه تند هافبک بارسلونا به مدیران تیمش

کنایه تند هافبک بارسلونا به مدیران تیمش

پایگاه خبری فوتبالی - فرنکی دی یونگ یکی از شخصیت های خبرساز نقل و انتقالات تابستانی بود.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسید که این هافبک در مسیر ترک بارسلونا و پیوستن به منچستریونایتد یا چلسی قرارداد دارد اما به درخواست خودش در نیوکمپ ماندنی شد. این بازیکن مصاحبه ای با تلگراف داشت و در مورد اتفاقات تابستان گذشته گفت:" انگیزه زیادی داشتم تا ثابت کنم که از بقیه بهتر هستم و لایق حضور در ترکیب  اصلی هستم. با توجه به شرایطی که داشتم، می دانستم که در شروع فصل کمتر از قبل بازی می کنم. دقایقی داشتم و هر از گاهی بازی می کردم. فکر می کنم که حالا دوباره شرایط خوبی در باشگاه دارم و نقش بهتری پیدا کرده ام. وقتی بازی می کنم، همه چیز خوب است و شرایط زندگی ام نیز خوب است."

وی از برخی رسانه ها گلایه کرد:" یک روزنامه چیزهایی از قراردادم را منتشر کرد. کل قرارداد را منتشر نکردند بلکه فقط بخشی از آن را منتشر کردند. به نظر می رسید که فردی درون باشگاه این کار را کرده است چرا که به جز من فقط آنها این قرارداد را داشتند. جنجال زیادی در مورد قراردادم ایجاد شد. برایم کاری که از درون باشگاه رخ داد، ناراحت کننده بود هر چند که روی من تاثیری نگذاشت."

این هافبک در ادامه بیان کرد:" می دانم که افرادی که می خواستند از باشگاه بروم، درون باشگاه بودند و در حال حاضر باشگاه را مدیریت می کنند. وقتی در حال انجام شرایط روزمره در باشگاه هستم، به آنها فکر نمی کنم و کار خودم را می کنم.   درست است که ژاوی درها را به روی رفتنم باز گذاشت چرا که هرگز نگفت "فرنکی بمان" اما تقصیر را گردن ژاوی نمی اندازم. حس نکردم که ژاوی علیه من باشد. برایش سخت بود که در مورد همه چیز صحبت کند."

4125