دفاع هافبک تیم ملی پرتغال از رونالدو

دفاع هافبک تیم ملی پرتغال از رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - همه در تلاش هستند تا جو را در مورد کریستیانو رونالدو در اردوی تیم ملی پرتغال آرام کنند.

به گزارش فوتبالی، مصاحبه تند و جنجالی رونالدو علیه منچستریونایتد و تن هاگ باعث شده بود تا برخی نگران رابطه او  با برخی بازیکنان تیم ملی پرتغال نظیر برونو فرناندز هم تیمی اش در منچستریونایتد باشند اما به نظر می رسد که کم کم شرایط در اردوی پرتغال آرام شده است.

روبن نوس هافبک تیم ملی پرتغال در گفتگو با مطبوعات کشورش در مورد شرایط رونالدو گفت:" هیچ جنجالی در مورد رونالدو وجود ندارد.  همه به خوبی برای جام جهانی و بازی افتتاحیه آماده می شویم. در حال حاضر تمرکز ما روی همین است."

برناردو سیلوا هافبک منچسترسیتی نیز روز شنبه در این باره گفته بود:"فقط در مورد جام جهانی صحبت نمی کنیم. این جا منچستریونایتد نیست بلکه تیم ملی پرتغال است."

پرتغالی ها می خواهند با تمام قوا در بازی پنجشنبه مقابل غنا حاضر شوند. رونالدو  به نظر می رسد که در تمرینات اخیر یونایتد نیز به آرامش رسیده و برخورد خوبی با هم تیمی هایش داشته است. فرناندو سانتوس حالا تمام بازیکنانش را در اختیار دارد و می تواند  با تمام قوا آماده جام جهانی شود.  به جز ژوتا که مصدوم شد، عملا کل ستارگان فوتبال پرتغال به جام جهانی رسیده اند و می خواهند عملکرد خوبی در مسابقات قطر  داشته باشند.

4125