عکس؛ انریکه و جا به جا شدن در کمپ اسپانیا در قطر با اسکوتر

عکس؛ انریکه و جا به جا شدن در کمپ اسپانیا در قطر با اسکوتر

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی اسپانیا در کمپ تمرینی خود در قطر مستقر شده است و بدین ترتیب برای برگزاری بازی های جام جهانی 2022 قطر کاملا آماده است و باید دید که چه اتفاقاتی در انتظار اسپانیایی ها در این دوره از بازی های جام جهانی است.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی اسپانیا در این دوره از بازی ها در گروه E رقابت ها با تیم های کاستاریکا، آلمان و ژاپن هم‌گروه شده است و کار چندان آسانی نخواهد داشت چرا که آلمان هم که مثل خود اسپانیا یکی از مدعی های قهرمانی جام جهانی 2022 قطر است در این گروه قرار دارد.

محل اسکان تیم ملی اسپانیا در قطر و کمپ تمرینی آن ها یک محوطه وسیع است و به همین دلیل لوییز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا و همچنین سایر اعضای اسپانیا برای جا به جایی در آن از اسکوتر استفاده می کنند تا بتوانند سریع تر در آن جا به جا شوند.

کمپ تمرینی تیم ملی اسپانیا در قطر تنها 150 متر با کمپ تمرینی تیم ملی آرژانتین فاصله دارد و به همین دلیل لوییس انریکه از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته بود که اطراف کمپ تمرینی اسپانیا پوشانده شود و به این خواسته او عمل شد و بدین ترتیب آرژانتینی ها به تمرین تیم ملی اسپانیا دید ندارند!

1470