خاطره بازیکن اسبق اسکاتلند از بازی با تیم ملی ایران

خاطره بازیکن اسبق اسکاتلند از بازی با تیم ملی ایران

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن سابق تیم ملی فوتبال اسکاتلند گفت: برای گرت بیل و انگلیس بازی‌های جام جهانی مملو از خطر است زیرا ایران تیمی با انگیزه خواهد بود.                                   

به گزارش فوتبالی، گرام سونس بازیکن سابق تیم ملی فوتبال اسکاتلند و کارشناس کنونی فوتبال انگلیس در مصاحبه با نشریه دیلی‌میل از خاطرات خود درباره بازی تیم ملی اسکاتلند با ایران در جام جهانی 1978 آرژانتین گفت.  

سونس اظهار داشت: از آن زمان تاکنون دنیا تغییر کرده و  بازیکنان حال حاضر انگلیس و ولز در معرض هیچ یک از موارد گذشته نخواهند بود.    

وی گفت: پویایی یک گروه چهار تیمی تغییر نکرده است. آن موقع باید ما با ایران بازی کردیم. تساوی 1-1 با ایران اصلا خوب نبود. من به یاد دارم که طرفدارانی حتی به ما فحاشی کردند. 

کارشناس فوتبال انگلیس خاطر نشان کرد: برای گرت بیل و انگلیس، تک تک این بازی‌ها مملو از خطر است. ایران نیز تیمی با انگیزه مناسب خواهد بود.  

سونس در میدلزبورو، سمپدوریا، لیورپول، تاتنهام هاتسپر و رنجرز بازی کرده است. درخشان‌ترین دوران ورزشی سونیس زمانی بود که در سال‌های ۱۹۷۷–۱۹۸۴ در لیورپول در پست هافبک بازی می‌کرد و موفق به 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و 5 قهرمانی در لیگ برتر انگلیس شد.

5960