پیشنهاد اغواکننده منچستریونایتد به مهاجم 18 ساله: ده برابر کردن دستمزدش!

پیشنهاد اغواکننده منچستریونایتد به مهاجم 18 ساله: ده برابر کردن دستمزدش!

پایگاه خبری فوتبالی - آلخاندرو گارناچو به یکی از جواهرات لیگ انگلیس تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم اسپانیایی - آرژانتینی در آکادمی منچستریونایتد خوش درخشیده و اعتماد تن هاگ را جلب کرده که در چهار بازی پایانی پیش از جام جهانی صاحب دقایق بیشتری شد و با دو گل و دو پاس گل خوش درخشید. این بازیکن فقط تا تابستان 2023 با یونایتد قرارداد دارد اما شیاطین سرخ نمی خواهند این پدیده جوان را به سادگی از دست بدهند. به همین خاطر یونایتد برای تمدید قرارداد این بازیکن دست به کار شده و با پیشنهادی اغواکننده به سراغ او رفته اند.

نشریه انگلیسی میرر گزارش داده است که یونایتد حاضر شده تا دستمزد گارناچو را ده برابر کند. این بازیکن در حال حاضر هفته ای پنج هزار پوند دستمزد می گیرد اما با قرارداد جدیدش می تواند هفته ای 50 هزار پوند دستمزد بگیرد. در حقیقت این مهاجم می تواند به دستمزد سالانه 2.9 میلیون یورو برسد که برای بازیکنی 18 ساله دستمزد قابل توجهی است.

امید بستن به آینده گارناچو و درخشش کنونی وی باعث شده تا مدیران یونایتد حاضر باشند تا برای افزایش دستمزد این بازیکن دست به یک جنون بزنند تا او را به سادگی از دست ندهند چرا که قطعا باشگاه های زیادی حاضر هستند تا برای خرید این مهاجم دست به کار شوند.

4125