برنده توپ طلا، غایب بزرگ جام جهانی قطر

برنده توپ طلا، غایب بزرگ جام جهانی قطر

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید به گفته فدراسیون فوتبال فرانسه با جام جهانی وداع کرد.

به گزارش فوتبالی، فرانسه روز شنبه سومین جلسه تمرینی خود را در دوحه قطر داشت که انتظار می رفت که بنزما بالاخره در این جلسه تمرینی شرکت کند اما مصدومیت کریم در این تمرین تشدید شد و بدین ترتیب این مهاجم  با جام جهانی قطر وداع کرد و بدین ترتیب برنده توپ طلای 2022  به بزرگ ترین غایب مسابقات قطر تبدیل شد و جایی در این مسابقات دارد.

نشریات فرانسه همچون لوپاریزین و رادیو مونته کارلو اسپورت از وداع قطعی بنزما خبر دادند که فدراسیون فوتبال فرانسه کمی بعد این خبر را تایید کرد و حالا بنزما از فرانسه خارج می شود تا جای خود را به بازیکن دیگری بدهد. فرانسه تا 24 ساعت پیش از اولین بازی خود در جام جهانی فرصت تغییر در لیست خود دارد. به نظر می رسد که اولیویر ژیرو که در جام جهانی قطر هم مهاجم فیکس تیم ملی فرانسه بود، جایگزین بنزما در ترکیب می شود در حالی که مارکوس تورام که در آخرین لحظه در لیست قرار گرفت هم می تواند از روی نیمکت منتظر فرصتش باشد.

تیم ملی فرانسه برای جام جهانی پیش رو چهره های مهمی نظیر پوگبا، کانته، کیمپمبه و انکونکو را به علت مصدومیت از دست داده و واران هم در حال حاضر مصدوم است اما غیبت بنزما قطعا بزرگترین شوک به این تیم است.

4125