گرشاسبی: خوزستان قطب کشتی فرنگی است/ باید ببینیم نظر نکونام چیست

گرشاسبی: خوزستان قطب کشتی فرنگی است/ باید ببینیم نظر نکونام چیست

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: خوزستان قطب کشتی فرنگی است و وظیفه خود دانستیم این رشته را فعال کنیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از باشگاه فولاد خوزستان،حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی در اهواز، اظهار داشت: همان طور که جزو سیاست‌های کلان فولاد است، مقرر شد به جز فوتبال در برخی رشته‌ها تیم داری کنیم که امسال در هیات مدیره تیم‌داری در رشته کشتی فرنگی مصوب شد. زیرا خوزستان قطب کشتی فرنگی است و وظیفه خود دانستیم این رشته را در باشگاه فولاد فعال کنیم.

 وی ادامه داد: البته امسال خیلی محکم و قوی در کشتی فرنگی ورود نکردیم اما تیمی که بسته‌ایم خوب است. سال‌های آینده طبق سیاست های باشگاه فولاد و هیات مدیره باید ببینیم در چه رشته‌ای می توانیم به سهم خودمان به جوانان و نوجوانان استان خوزستان کمک کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تصریح کرد: البته رشته‌های مختلفی در بخش تربیت بدنی فولاد فعال هستند و همچنین باشگاه فولاد در رده‌های سنی مختلف در فوتبال نیز فعالیت دارد. در ادامه به تدریج سیاست‌مان این است که تیم‌داری هایمان را توسعه دهیم.

گرشاسبی همچنین درمورد آخرین وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: خوشبختانه وضعیت تیم خوب است و تمرینات تیم از ۲۵ آبان ماه آغاز شد. بازیکنان با روحیه بالا به تمرینات آمدند. ان‌شاءالله در نیم فصل باید ببینیم نقطه نظرات نکونام برای تقویت تیم در برخی پست‌ها چیست؟ اگر نیاز به جذب بازیکن باشد پیگیری می‌کنیم و در هیات مدیره به جمع بندی می‌رسیم تا تیم خوبی برای بازی‌های آسیایی داشته باشیم.

وی افزود: در همه بازی‌ها حق فولاد برد بوده و حتی حق ما مساوی هم نبود اما توپ نچرخید. ان‌شاالله با شروع مسابقات فولاد دیگری را خواهید دید.

1397