نظر مهاجم آلمانی مورد نظر بارسلونا در مورد آینده‌اش

نظر مهاجم آلمانی مورد نظر بارسلونا در مورد آینده‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - یوسفا موکوکو مهاجم جوان دورتموند در روز یکشنبه 18 ساله خواهد شد و یکی از بازیکنانی است که مورد توجه بارسلونا و سایر باشگاه های بزرگ اروپایی قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن در پایان فصل به بازیکن ازاد تبدیل می شود و به همین خاطر بسیاری از باشگاه های بزرگ در نظر دارند که او را به صورت رایگان به خدمت بگیرند. موکوکو از اردوی تیم ملی آلمان در مورد برنامه هایش برای آینده صحبت کرد:" در آینده خواهید دانست که ایا من در دورتموند خواهم ماند یا نه."

مهاجم کامرونی الاصل اعلام کرده است که فعلا احتمال هیچ اتفاقی را رد نمی کند، چه تمدید قرارداد چه جدایی  از تیم آلمانی. وی افزود:" در زمان مناسب تصمیم خود را خواهم گرفت. در دورتموند بسیار خوشحال هستم و می دانم که ادین ترژیچ به من باور دارد."

موکوکو با وجود این که فقط هجده سال سن دارد، یکی از پدیده های بوندسلیگاست که به جوان ترین بازیکنی تبدیل شده که در بوندسلیگا به ده گل می رسد. او در سال 2020 با 16 سال و 18 روز سن به جوان تاریخ بازیکن تاریخ تیم ملی آلمان تبدیل شد. یوسفا از سویی به جوان ترین بازیکن تیم ملی آلمان از زمان اووه زیلر در سال 1954 تا کنون تبدیل شده است و امیدوار است که در جام جهانی قطر بتواند بدرخشد و ارزشهایش را نشان بدهد که به نظر می رسد که فلیک هم به توانایی هایش باور دارد.

4125