ایتالیایی‌ها در جام جهانی طرفدار چه تیمی هستند؟

ایتالیایی‌ها در جام جهانی طرفدار چه تیمی هستند؟

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های جام جهانی 2022 قطر از فردا به طور رسمی استارت می خورد و بدین ترتیب شاهد برگزاری مهم ترین تورنمنت دنیای فوتبال خواهیم بود و باید دید که در این دوره از بازی ها چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، به طور معمول در بازی های جام جهانی، بزرگ ترین تیم های دنیا حضور پیدا می کنند اما در برخی از دوره های جام جهانی شاهد این هستیم که تیم های بزرگ نمی توانند سهمیه لازم برای شرکت در بازی های جام جهانی را به دست بیاورند.

در جام جهانی 2022 قطر هم همین اتفاق برای تیم ملی ایتالیا افتاده است و لاجوردی پوشان نتوانسته اند سهمیه جام جهانی را به دست بیاورند و در بازی های انتخابی حذف شدند.

روزنامه لاگاتزتا دلواسپورت، که یکی از رسانه های ورزشی مطرح در کشور ایتالیا است، یک نظرسنجی ویژه برگزار کرده است و در آن از مخاطب های خود که عموما مردم فوتبالدوست ایتالیا هستند، پرسیده است که در جام جهانی 2022 قطر در غیاب ایتالیا، طرفدار کدام تیم هستند.

نتایج این نظر سنجی بدین شکل است که تیم ملی آرژانتین با کسب 35 درصد آرا در جایگاه اول قرار گرفته است. پس از آن برزیل با 6 درصد رای دوم شده است و تیم های پرتغال و بلژیک هم با 5 درصد آرا به طور مشترک سوم شده اند. بقیه تیم ها درصد های پایین تری به دست آورده اند.

1470