عکسی که در آن اضافه وزن هازارد به وضوح مشخص است

عکسی که در آن اضافه وزن هازارد به وضوح مشخص است

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد، گران ترین خرید تاریخ رئال مادرید که در تابستان 2019 با رقمی بالای 100 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست، می خواهد در جام جهانی 2022 قطر خودی نشان دهد و بدین ترتیب عملکرد ضعیف خود در سال های اخیر را به فراموشی بسپارد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی بلژیک در بازی های جام جهانی 2022 قطر با تیم های کانادا، مراکش و کرواسی هم‌گروه شده است و روی کاغذ شانس بالایی برای صدرنشینی در این گروه دارد و باید دید که عملکرد بلژیکی ها در این تورنمنت به چه شکل خواهد بود.

یکی از مشکلاتی که ادن هازارد از زمان آمدن به رئال مادرید داشته است، مشکل اضافه وزن بوده است. به نظر می رسد که ادن هازارد با گذشت سه سال از زمان آمدن به رئال مادرید هنوز مشکل اضافه وزن خود را حل نکرده است و در تصاویری که از او منتشر می شود می بینیم که این بازیکن بلژیکی که کاپیتان بلژیکی ها هم هست همچنان اضافه وزن دارد.

تیم ملی بلژیک به تازگی در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی مصر رفت و در این بازی با نتیجه 1 بر 2 شکست خورد. در تصویری که از ادن هازارد در این بازی منتشر شده است، مشخص است که بدن او روی فرم نیست و اضافه وزن دارد.

1470