افتخارات بزرگی که منچستریونایتد آخرین بار با رونالدو تجربه کرد(عکس)

افتخارات بزرگی که منچستریونایتد آخرین بار با رونالدو تجربه کرد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها حرف و حدیث ها پیرامون باشگاه منچستر یونایتد و کریستیانو رونالدو بسیار زیاد است چرا که فوق ستاره پرتغالی به تازگی در مصاحبه ای که با پیرس مورگان داشته است، حرف های تندی را علیه باشگاه منچستر یونایتد و همچنین سرمربی هلندی این تیم یعنی اریک تن هاگ مطرح کرده است.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در گفت و گوی خود با پیرس مورگان که در چند بخش منتشر شد، باشگاه منچستر یونایتد به ضعف زیرساخت متهم کرد و گفت که این باشگاه پس از رفتن فرگوسن هیچ پیشرفتی نداشته است و به نظر می رسد که زمان در این باشگاه متوقف شده است. از سوی دیگر رونالدو گفت که برای تن هاگ احترامی قائل نیست چرا که تن هاگ هیچوقت به او احترام نگذاشته است.

به نظر می رسد که قصه رونالدو و منچستر یونایتد به پایان رسیده است و پس از جام جهانی شاهد پایان همکاری رونالدو و شیاطین سرخ خواهیم بود. اما منچستر یونایتد برخی از افتخارات خود را برای آخرین بار با کریستیانو رونالدو تجربه کرده است.

به طور مثال فصل 2007/08، آخرین باری بود که منچستر یونایتد موفق شد قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود. یا اینکه در سال 2008 رونالدو توپ طلا برد. این آخرین باری بوده که یک بازیکن از منچستر یونایتد توپ طلا برده است.

رونالدو در فصل 2007/08 کفش طلای اروپا را هم برد که این آخرین باری بوده که یک بازیکن از شیاطین سرخ این جایزه را می برد.

1470