9 ستاره‌ای که احتمالا آخرین جام جهانی خود را تجربه می‌کنند(طرح)

9 ستاره‌ای که احتمالا آخرین جام جهانی خود را تجربه می‌کنند(طرح)

پایگاه خبری فوتبالی - جام جهانی 2022 قطر یک روز دیگر شروع می شود و باید دید که در این دوره از بازی های جام جهانی چه اتفاقاتی رخ می دهد چرا که این جام جهانی احتمالا آخرین جام جهانی خیلی از ستاره های فوتبال است.

به گزارش فوتبالی، در هر دوره از بازی های جام جهانی، برخی از بازیکنان اولین حضور خود در جام جهانی را تجربه می کنند و برخی دیگر از بازیکنان هم قرار است آخرین حضور خود در این رقابت ها را تجربه کنند و جام جهانی 2022 قطر هم از این قاعده مستثنی نیست.

کریستیانو رونالدو در مصاحبه ای که با پیرس مورگان داشته است، به طور علنی گفته است که این جام جهانی احتمالا آخرین جام جهانی اش خواهد بود و بدین ترتیب به نظر می رسد که رونالدو دیگر در جام جهانی 2026 حضور نخواهد داشت و هواداران رونالدو باید از حضور او در جام جهانی 2022 قطر نهایت لذت را ببرند چرا که دیگر رونالدو را در جام جهانی نخواهند دید.

بازیکنان دیگری هم هستند که شرایط سنی آن ها به شکلی است که در مسیر تجربه کردن آخرین جام جهانی خود قرار گرفته اند. لیونل مسی، گرت بیل، سرخیو بوسکتس، اولیویه ژیرو، لوییس سوارز، مانوئل نویر، تیاگو سیلوا و لوکا مودریچ از این بازیکنان هستند.

1470