امباپه می‌تواند بسیار خطرناک‌تر باشد

امباپه می‌تواند بسیار خطرناک‌تر باشد

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس کمپوس مدیر ورزشی پاریسن ژرمن ادعا کرد که کیلیان امباپه فعلاً در 40 الی 50 درصد پتانسیل خود قرار دارد و می‌تواند بسیار بهتر شود. 

به گزارش فوتبالی، امباپه 24 ساله با توجه به سن کمش، موفق به فتح 5 قهرمانی در لیگ فرانسه و یک قهرمانی در جام جهانی شده است. او هم اکنون در کنار ارلینگ هالند، جزو بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال اروپاست. 

به نقل از سایت گل، لوئیس کمپوس که در ایونتی در پورتو حضور داشت، راجع به امباپه گفت: "کیلیان فقط 40 الی 50 درصد توانایی‌های خودش را به نمایش گذاشته و من این موضوع را هر روز به او می‌گویم. او هنوز جای پیشرفت دارد، چون با توجه به سن پایینش، می‌تواند به افتخارات و جام‌های زیادی دست پیدا کند. سرعت او خارق العاده است و افراد زیادی در فوتبال نیستند که چنین سرعت بالایی داشته باشند. امباپه در سن 16 سالگی توانسته در تمامی زمینه‌ها پیشرفت کند. در آن زمان، کیلیان همچون فوتبالیست 26 ساله فکر می‌کرد و واقعا بازی را می‌فهمید."

در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته، کیلیان امباپه در آستانه پیوستن به رئال مادرید قرار داشت، اما سرانجام تصمیم گرفت تا قراردادش را تا سه سال دیگر با پاریسن ژرمن تمدید کرد. 

4416