واکنش لواندوفسکی به 3 جلسه محرومیت در لالیگا

واکنش لواندوفسکی به 3 جلسه محرومیت در لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بارسلونا معتقد است که سه جلسه محرومیتی که لالیگا برای او در نظر گرفته، بسیار طولانی و سخت گیرانه است. 

به گزارش فوتبالی، در جریان بازی بارسلونا مقابل اوساسونا در همین ماه، لواندوفسکی بعد از دریافت کارت زرد دوم، از زمین بازی اخراج شد و بعد کمیته انضباطی لالیگا تصمیم گرفت تا او را به خاطر رفتار ناپسندش، سه جلسه محروم کند. حالا لواندوفسکی بعد از صدور این حکم ادعا کرد که در آن لحظه مشغول حرف زدن با ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا بوده است. 

به نقل از سایت گل، ستاره سابق بروسیا دورتموند و بایرن مونیخ در این باره گفت: "یک مجازات سنگین و طولانی و نادرست. من در آن لحظه داشتم با ژاوی حرف می‌زدم، نه با داور و همه این موضوع را می‌دانستند، چون فقط ژاوی در راستای حرف‌های من قرار داشت، نه داور."

رسانه‌های کاتالونیایی معتقدند که کمیته انضباطی به خاطر تضعیف بارسلونا دست به انجام چنین کاری زده و لواندوفسکی درباره این شایعه گفت: "فکر نمی‌کنم که کمیته در مادرید به خاطر بازی‌های مهم بارسلونا، تصمیم به تنبیه و محروم کردن من گرفته باشند. ما با اسپانیول و اتلتیکو مادرید بازی داریم، اما فکر می‌کنم که این حرف‌ها درباره تضعیف بارسلونا درست نباشد."

4416