دو گزینه برای کاپیتان سابق رئال مادرید در ژانویه

دو گزینه برای کاپیتان سابق رئال مادرید در ژانویه

پایگاه خبری فوتبالی - مارسلو کاپیتان سابق رئال مادرید دو ماه و نیم بعد از پیوستن به تیم المپیاکوس در لیگ یونان به نظر می رسد که از این تصمیم پشیمان شده است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن برزیلی با اتمام قراردادش با رئال مادرید به عنوان بازیکن آزاد راهی المپیاکوس شد. مارسلو اما در دو ماه و نیم اخیر فقط دو بازی در تیم یونانی داشته و در بازیهای بزرگ تیمش مقابل پاناتینایکوس و آآک آتن حتی در لیست هم قرار نگرفته است. رسانه های یونان گزارش داده اند که مارسلو در تمرینات شرایط بدنی خوبی ندارد و به شدت اضافه وزن دارد و به همین خاطر توسط میشل سرمربی تیم یونانی مورد استفاده قرار نمی گیرد.

البته شرایط یک بازیکن لالیگایی دیگر هم در المپیاکوس خوب نیست. ورسالیکو بازیکن سابق اتلتیکو مادرید نیز نتوانسته در تیم یونانی موفق باشد. بازیکن کروات فقط سه بازی داشته و به علت مصدومیت ها عملکرد جالبی نداشته است. به نظر می رسد که هر دو دفاع کناری در مسیر خروج از المپیاکوس قرار دارند.

کاستاس نیکولاپولوس خبرنگار یونانی گزارش داده است که المپیاکوس در نظر دارد که درها را به روی جدایی هر دو بازیکن در ژانویه بگشاید چرا که هر دو به خریدهایی شکست خورده تبدیل شده اند. مارسلو از تیم هایی نظیر بشیکتاش و لس آنجلس اف سی پیشنهاد دارد و به نظر می رسد که جدا شدنش راحت تر از ورسالیکو باشد که مشتریان مناسبی ندارد.

4125