روند فوق العاده مسی در آرژانتین: 10 گل در چهار بازی اخیرش

روند فوق العاده مسی در آرژانتین: 10 گل در چهار بازی اخیرش

پایگاه خبری فوتبالی - پنج گل به استونی در ماه ژوئن، دو گل به هندوراس در ماه سپتامبر، دو گل به جامائیکا و یک گل در روز چهارشنبه به امارات. لئو در چهار بازی اخیرش در تیم ملی آرژانتین توانسته ده گل به ثمر برساند و با آمار فوق العاده ای به جام جهانی رسیده است.

به گزارش فوتبالی، مسی در لیگ فرانسه در شروع فصل هفت گل زده و در لیگ قهرمانان اروپا نیز چهار گل به ثمر رسانده است. در حقیقت مسی با روند فوق العاده 21 گل در 23 بازی اخیرش به جام جهانی می رسد که یاداور بهترین لحظات دوران فوتبالش است.

آمادگی مسی امید زیادی را در میان هواداران فوتبال آرژانتین ایجاد کرده است. این روزها آرژانتینی های زیادی به خیابان های دوحه وارد شده اند. آرژانتین یکی از پرهوادارترین تیم ها در جام جهانی است که این بار به نظر می رسد که انگیزه شان برای قهرمانی از همیشه بیشتر است. آنها در سال 2014 در فینال شکست خوردند اما به نظر می رسد که لئو نمی خواهد فرصت قهرمانی را در اخرین جام جهانی خود از دست بدهد.

آرژانتینی ها علاوه بر مسی روی ستارگان دیگری نیز حساب می کنند. آنها در فاز هجومی می توانند روی بازیکنانی نظیر نیکو گونزالس یا گارناچو جوان حساب کنند. تیم ملی آرژانتین این روزها در کمپ دانشگاهی قطر تمرین می کند. آنها پس از فتح کوپا آمریکا و فینالیسیما به دنبال کسب سومین جام متوالی خود هستند و به نظر می رسد که با روحیه بالایی به جام جهانی می رسند.

4125