رونالدو در بازگشت به منچستر یونایتد چه آماری داشته است؟

رونالدو در بازگشت به منچستر یونایتد چه آماری داشته است؟

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها حواشی و جنجال ها پیرامون کریستیانو رونالدو و باشگاه منچستر یونایتد به اوج خودش رسیده است چرا که کریستیانو رونالدو در مصاحبه ای که با پیرس مورگان داشته است، حرف های تندی را علیه باشگاه منچستر یونایتد و اریک تن هاگ مطرح کرده است.

به گزارش فوتبالی، این مصاحبه رونالدو با پیرس مورگان که در چند بخش منتشر شد، به نظر می رسد که به نوعی تیر خلاص فوق ستاره پرتغالی برای خروج از منچستر یونایتد و جدایی از آن ها بود چرا که به گفته گری نویل اگر رونالدو به دنبال راه برگشتی برای خود بود هرگز چنین صحبت هایی را مطرح نمی کرد.

رونالدو بین سال های 2003 تا 2009 در منچستر یونایتد دوران بسیار درخشانی داشته است و در آن زمان تمام افتخارات فردی و تیمی را به دست آورده است و به طور کلی در آن زمان بوده که اوج گرفته است.

کریستیانو رونالدو دوباره در تابستان 2021 تصمیم گرفت که به منچستر یونایتد برگردد و به نظر می رسد که این تصمیم، تصمیم چندان درستی نبوده است چرا که رونالدو را در یک سراریزی قرار داد و او پس از سالیان سال حتی نتوانست در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد.

رونالدو از زمان بازگشتش به منچستر یونایتد تاکنون در 54 بازی برای منچستر یونایتد که در 46 تای آن فیکس بوده است، 27 گل زده و 5 پاس گل داده است.

1470