چهره خندان سرمربی تیم ملی انگلیس در فاصله سه روز تا بازی با ایران

چهره خندان سرمربی تیم ملی انگلیس در فاصله سه روز تا بازی با ایران

پایگاه خبری فوتبالی - دو روز تا شروع بازی های جام جهانی 2022 قطر باقی مانده است و تیم ملی ایران در اولین بازی خود در این تورنمنت روز دوشنبه که روز دوم جام جهانی است، از ساعت 16:30 به مصاف تیم ملی انگلیس خواهد رفت و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد.

به گزارش فوتبالی، بازی اول ایران در جام جهانی مقابل انگلیس است و به نظر می رسد که این بازی دشوار ترین بازی ایران در دور گروهی باشد. انگلیس از مدعی های اصلی قهرمانی شاید نباشد اما از تیم هایی است که می تواند تا مراحل پایانی پیش برود و برای قهرمانی تلاش کند. در واقع پیش بینی های مختلف برزیل، آرژانتین و فرانسه را مدعی های اصلی قهرمانی می دانند اما بدون شک انگلیس هم تیمی است که برای قهرمانی پا به رقابت ها می گذارد.

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس به نظر می رسد که در این روز ها روحیه بسیار خوبی دارد چرا که در تصویری که از او در برخی از رسانه ها منتشر شده است می بینیم که در تمرین تیم ملی انگلیس بسیار شاداب بوده است و چهره خندانی دارد.

تیم ملی انگلیس در گروه B رقابت های جام جهانی 2022 قطر با ایران، آمریکا و ولز همگروه شده است و همانطور که گفته شد بازی اولش مقابل ایران است.

1470