واکنش لواندوفسکی به گرمای هوای قطر و آماده بودن مسی

واکنش لواندوفسکی به گرمای هوای قطر و آماده بودن مسی

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های جام جهانی 2022 قطر تا دو روز دیگر شروع می شود و در این دوره از بازی ها لهستان در گروه C رقابت ها با عربستان، مکزیک و آرژانتین هم گروه شده است و آخرین بازی خود در دور گروهی را مقابل تیم ملی آرژانتین برگزار خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، رویارویی لهستان و آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر بدین معنا است که رابرت لواندوفسکی و لیونل مسی در این دوره از بازی ها قرار است با هم روبرو شوند و باید دید که کدام یک از آن ها می تواند در این تقابل موفق شود.

رابرت لواندوفسکی در مصاحبه خود در قطر درباره آب و هوای این کشور و به طور کلی شرایطی که وجود دارد گفته است:" دمای هوا در قطر بسیار بالاست، اما ما به خوبی آماده ایم. وضعیت برای همه یکسان خواهد بود. در مقایسه با جام جهانی قبلی، سازگاری در دوحه برای من راحت تر است. در روسیه برای من کاملاً راحت نبود."

لواندوفسکی درباره رویارویی با آرژانتین و مسی گفت:" لئو مسی در شرایط خوبی قرار دارد، این را نه تنها در آرژانتین، بلکه در پاریسن ژرمن نیز می‌بینید. در بارسلونا، در هر لحظه می توانید ببینید که او یک اسطوره است. او همچنین کاپیتان آرژانتین است. ما می دانیم که با چه کسی بازی می کنیم. ما ترجیح می‌دهیم در حال حاضر روی اولین بازی تمرکز کنیم، بازی با آرژانتین سومین بازی خواهد بود بنابراین فعلاً به آن فکر نمی کنم. انتخاب مدعی قهرمانی سخت است ، برای من آرژانتین و برزیل مدعی هستند و از اروپا اسپانیا، آلمان و فرانسه."

ستاره بارسلونا درباره اینکه جام جهانی 2022 قطر آخرین جام جهانی اش خواهد بود یا خیر، گفت:" نمی‌دانم ، من برای این تورنمنت طوری آماده می شوم که انگار آخرین جام جهانی است، اما می دانم که می توانم با شرایط فعلی بدنی خود برای 3 تا 4 سال دیگر بازی کنم، عوامل زیادی وجود دارد."

1470