رکورد تاریخی بارسلونا با اضافه شدن یک بازیکن دیگرش به جام جهانی

رکورد تاریخی بارسلونا با اضافه شدن یک بازیکن دیگرش به جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - مصدومیت سادیو مانه و کنار رفتن او از رقابت های جام جهانی 2022 قطر و از سوی دیگر مصدومیت خوزه لوییز گایا و عوض شدن جای او با آلخاندرو بالده، موجب شد تا یک رکورد تاریخی برای بارسلونا در تاریخ جام جهانی به ثبت برسد.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ با حضور سادیو مانه در جام جهانی، 17 بازیکن در این رقابت ها داشت اما اکنون که سادیو مانه کنار رفته است، باواریایی ها 16 بازیکن در رقابت های جام جهانی 2022 قطر دارند. از سوی دیگر با مصدومیت خوزه لوییز گایا، این بازیکن از لیست تیم ملی اسپانیا کنار رفت و آلخاندرو بالده به جای او به لیست تیم ملی اسپانیا اضافه شد. این تغییر موجب شد تا بارسلونا به تعداد 17 بازیکن در جام جهانی 2022 قطر برسد و این قضیه یک رکورد تاریخی را برای تیم بارسلونا ثبت کرده است.

اکنون بارسلونا تبدیل به تیمی شده است که بیشترین بازیکن را در یک دوره از بازی های جام جهانی دارد. هیچ تیمی تاکنون 17 بازیکن در جام جهانی نداشته است و اکنون بارسلونا با داشتن 17 بازیکن یک رکورد ویژه ثبت کرده است. قرار بود این رکورد را بایرن مونیخ ثبت کند اما با اتفاقاتی که در روز های اخیر افتاده است، این رکورد به نام بارسلونا ثبت شد.

1470