اولین پیشنهاد یوونتوس برای هافبک بلند قامت صرب چقدر است؟

اولین پیشنهاد یوونتوس برای هافبک بلند قامت صرب چقدر است؟

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس به دنبال تقویت خط هافبک خود در پنجره های بعدی نقل و انتقالات خواهد بود چرا که در حال حاضر یوونتوس به طور جدی مشکلاتی در خط هافبک خود دارد و از سویی دیگر عملکرد بیانکونری ها در این فصل آنطور که باید و شاید نبوده است و همین قضیه سران یوونتوس را تحریک می کند تا در پنجره های نقل و انتقالاتی اقدام به خرید بازیکن کنند.

به گزارش فوتبالی، یکی از جدی ترین گزینه هایی که یوونتوس در نظر گرفته است و می خواهد او را به تیم خود اضافه کند، سرگی میلینکوویچ ساویچ است. این هافبک صربستانی 1 متر و 91 سانتی متر قد دارد و یک بازیکن بلندقامت به حساب می آید که در خط هافبک می تواند روی توپ های هوایی بسیار موثر واقع شود. او علاوه بر اینکه در حمله ها موثر واقع می شود، توانایی خوبی هم در امور دفاعی و مهار کردن مهاجم های حریف دارد چرا که بدن تنومندی دارد.

یوونتوس به دنبال جذب این بازیکن 27 ساله می رود و اولین پیشنهادی که به خود بازیکن داده است، به گفته کوریره دی تورینو، حقوق 7 میلیون یورو در فصل است و باید دید که اوضاع برای میلینکوویچ ساویچ به چه شکل پیش می رود و او در نهایت لاتزیو را ترک می کند یا خیر.

1471