بیانیه باشگاه منچستریونایتد درباره بخش جدید مصاحبه رونالدو

بیانیه باشگاه منچستریونایتد درباره بخش جدید مصاحبه رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که مصاحبه کریستیانو رونالدو با مورگان پیرس در این روز ها بسیار سر و صدا کرده است و باعث خشم مدیران منچستر یونایتد شده است به طوری که آن ها به صحبت های کریستیانو رونالدو واکنش نشان داده اند.

به گزارش فوتبالی، بخش جدید مصاحبه رونالدو با مورگان پیرس شب گذشته منتشر شد و رونالدو در این بخش از حرف هایش هم بار دیگر به اریک تن هاگ تاخت و به زیر ساخت های باشگاه منچستر یونایتد انتقاد کرد. در واقع رونالدو در این قسمت از مصاحبه خود به طور علنی گفت که خیلی خیلی از باشگاه منچستر یونایتد نا امید شده است و اوضاع را در این باشگاه اصلا مناسب نمی بیند.

باشگاه منچستر یونایتد به تازگی در واکنش به این حرف های کریستیانو رونالدو یک بیانیه منتشر کرده است. در بیانیه شیاطین سرخ آمده است:"منچستریونایتد امروز صبح اقدامات مناسبی را در واکنش به مصاحبه اخیر کریستیانو رونالدو با رسانه ها آغاز کرده است. تا زمانی که این روند به نتیجه نرسد، دیگر اظهار نظر نخواهیم کرد."

بعید به نظر می رسد که رونالدو مدت زیادی را در منچستر یونایتد ماندگار باشد چرا که او به طور علنی موضع خود را در قبال اریک تن هاگ و شرایط باشگاه منچستر یونایتد اعلام کرده است.

1470