نظر سرمربی امریکا درباره بازی با ایران؛ دیدار با یک تیم دفاعی باتجربه

نظر سرمربی امریکا درباره بازی با ایران؛ دیدار با یک تیم دفاعی باتجربه

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی آخرین حریف ایران در مرحله گروهی جام جهانی قطر، چه نظری درباره گروه B دارد؟

به گزارش فوتبالی، گرگ برهالتر سرمربی تیم ملی امریکا، در مصاحبه‌ای که در سایت  worldsoccer منتشر شده، درباره هر سه حریف تیمش در مرحله گروهی صحبت کرده است.

او درباره همگروهی با انگلیس و ولز و ایران گفته است: روی کاغذ، امریکا در سخت‌ترین گروه قرار دارد. شما به ولز نگاه کنید. تیمی که بازیکنان بسیار باتجربه‌ای دارد و به راحتی به حریفانش موقعیت نمی‌دهد. ولز، قطعا یکی از حریفان سخت ما خواهد بود.

سرمربی امریکا، در ادامه صحبتهایش، درباره تیم ملی انگلیس حرف زده است: آنها یکی از مدعیان کسب جام محسوب می‌شوند. تیمی که بازیکنان باارزش بسیار زیادی دارد و یک مربی خوب آنها را هدایت می‌کند. بنابر این هر مسابقه‌ای با انگلیس، یک دیدار سخت محسوب می‌شود.

مهمترین بخش صحبتهای برهالتر، توضیح درباره ایران است: ایران تیم باتجربه‌ای است که توانایی زیادی در بخش دفاعی دارد و به راحتی نمی‌توان از لایه دفاعی این تیم عبور کرد.

سرمربی امریکا در پاسخ به این سوال که بازی با ایران، می‌تواند یک دیدار سیاسی محسوب شود، گفته است: ما به این مسابقه فقط به شکل یک دیدار فوتبال نگاه می‌کنیم و کاری به مسائل سیاسی نداریم. این دیدار، بازی آخر ما در مرحله گروهی است و به دنبال این است که راهی مرحله حذفی شویم.

1984