عکس؛ لحظه ورود آقای گل فعلی لالیگا به دوحه قطر

عکس؛ لحظه ورود آقای گل فعلی لالیگا به دوحه قطر

پایگاه خبری فوتبالی - دو روز تا شروع بازی های جام جهانی 2022 قطر باقی مانده است و تیم های مختلف راهی قطر می شوند تا اردوی خود را در آن جا شروع کنند و بدین ترتیب برای اولین بازی خود در دور گروهی رقابت ها کاملا آماده شوند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی لهستان هم راهی دوحه قطر شده است تا بدین ترتیب برای بازی های جام جهانی 2022 آماده شود. لهستانی ها در این دوره از بازی ها با تیم های مکزیک، عربستان و آرژانتین هم گروه شده اند. در واقع لهستان در گروه C رقابت ها قرار دارد و بازی اول آن ها روز یکم آذر ساعت 19:30 مقابل تیم ملی مکزیک خواهد بود.

رابرت لواندوفسکی که در تابستان گذشته از بایرن مونیخ راهی بارسلونا شد، در این فصل تا اینجای کار عملکرد خوبی در جمع آبی و اناری ها داشته است و با به ثمر رساندن 13 گل در رقابت های لالیگا، آقای گل فعلی لیگ فوتبال اسپانیا در فصل 2022/23 است.

لواندوفسکی به عنوان ستاره تیم ملی لهستان به همراه سایر اعضای این تیم راهی دوحه قطر شده است و به طور ویژه ای توجه ها را به خود جلب کرده است. عملکرد لواندوفسکی در جام جهانی مورد توجه است چرا که قرار است لهستان در بازی سوم خود در دور گروهی به مصاف آرژانتین برود و شاهد رویارویی لواندوفسکی و مسی خواهیم بود.

1470