2 بازیکنی که در آستانه شروع جام جهانی این رقابت‌ها را از دست دادند

2 بازیکنی که در آستانه شروع جام جهانی این رقابت‌ها را از دست دادند

پایگاه خبری فوتبالی - همواره از دست دادن رقابت های جام جهانی به خصوص در نزدیکی های شروع این بازی ها، یک کابوس بزرگ برای بازیکنان مختلف است چرا که آن ها دوست دارند حضور در رقابت های جام جهانی که بزرگ ترین تورنمنت در سطح جهان فوتبال است را تجربه کنند.

به گزارش فوتبالی، اکنون دو بازیکن شناخته در فاصله حدود دو روز مانده به جام جهانی 2022 قطر، حضور در این رقابت ها را از دست داده اند. یکی از آن ها سادیو مانه است. مانه از قبل دچار مصدومیتی بود اما توسط سرمربی تیم ملی سنگال در لیست تیم ملی سنگال قرار گرفت. اکنون او به علت مصدومیت بازی های جام جهانی 2022 قطر را از دست داده است و نمی تواند سنگالی را همراهی کند.

از سوی دیگر خواکین کوریا، بازیکن تیم ملی آرژانتین هم رقابت های جام جهانی 2022 قطر را از دست داده است. او هم دچار مصدومیت شده و نمی تواند شاگردان لیونل اسکالونی را در جام جهانی همراهی کند.

اسکالونی گفته بود که اگر شرایط برای بازیکنی مساعد نباشد، مجبور است او را از لیست خط بزند و در واقع این لیستی که اعلام کرده لیست نهایی نیست و تغییراتی خواهد داشت و اکنون خط خوردن کوره‌آ به خاطر مصدومیت یکی از این تغییرات است.

1470