رونالدو برای ماندن در منچستریونایتد پیشنهاد 350 میلیون یورویی را رد کرد!

رونالدو برای ماندن در منچستریونایتد پیشنهاد 350 میلیون یورویی را رد کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - پیرس مورگان فاش کرد که کریستیانو رونالدو برای ماندن در منچستریونایتد، پیشنهاد 350 میلیون یورویی از باشگاه عربستانی را رد کرده است. 

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی 37 ساله مصاحبه جنجالی و پرسروصدایی را با پیرس مورگان انجام داد که در آن صراحتا اعلام کرد که هیچ احترامی برای اریک تن هاگ قائل نیست و همچنین منچستریونایتد در چند سال اخیر به یک تیم درجه 2 تبدیل شده که دیگر توانایی رقابت با غول‌های انگلیسی را ندارد. این مصاحبه باعث ایجاد حواشی زیادی برای شیاطین سرخ و همچنین ستاره سابق رئال مادرید و یوونتوس شده است. 

مورگان در مصاحبه‌ای با تاک اسپورت گفت: "کریستیانو عاشق منچستریونایتد است، او عاشق هواداران است، اما سیر صعودی این باشگاه متوقف شده و رونالدو دلیل این موضوع را نمی‌داند و حس می‌کند که باید حرف‌هایش را بزند. اریک تن هاگ تصمیم گرفت تا به صورت عمومی او را تحقیر کند. رونالدو به خاطر اتفاقات پشت پرده، بسیار خشمگین است. هیچ شکی درباره توانایی‌هایش در فوتبال نیست، اما مربی او را نادیده می‌گیرد. به او 350 میلیون یورو برای رفتن به عربستان سعودی پیشنهاد دادند، اما رونالدو رد کرد، چون هیچ وقت به پول اهمیتی نمی‌دهد."                         

4416