در 4 دوره اخیر جام جهانی کدام بازیکنان بهترین بازیکن جام شده‌اند؟(عکس)

در 4 دوره اخیر جام جهانی کدام بازیکنان بهترین بازیکن جام شده‌اند؟(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - سه روز تا شروع رقابت های جام جهانی 2022 قطر باقی مانده است و باید دید که در این دوره از بازی ها چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام بازیکن می تواند به عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت انتخاب شود.

به گزارش فوتبالی، در پایان تورنمنت جام جهانی یکی از مواردی که مشخص می شود بهترین بازیکن جام است که جایزه توپ طلای جام جهانی به او داده می شود و بدین ترتیب این افتخار ویژه در کارنامه او ثبت می شود.

در جام جهانی 2018 روسیه، این لوکا مودریچ بود که موفق شد جایزه توپ طلای جام جهانی را به دست بیاورد. عملکرد او در آن دوره از بازی ها بی نظیر بود و مودریچ نقش بسیار تاثیر گذاری در رساندن تیم ملی کرواسی به فینال جام جهانی داشت. لوکا مودریچ در سال 2018 جایزه توپ طلای فرانس فوتبال را هم به دست آورد.

در جام جهانی 2014 برزیل این لیونل مسی بود که به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی انتخاب شد. البته این انتخاب بسیار بحث برانگیز بود چرا که خیلی ها معتقد بودند این جایزه حق یکی از بازیکنان تیم ملی آلمان است و به طور مثال عملکرد بازیکنی مثل تونی کروس بهتر از مسی بوده است.

در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی دیگو فورلان به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی انتخاب شد و در جام جهانی 2006 آلمان هم زین الدین زیدان با عملکرد فراموش نشدنی خود بهترین بازیکن جام جهانی شد.

1470