ستاره سابق بایرن مونیخ سرمربی جدید ریورپلاته

ستاره سابق بایرن مونیخ سرمربی جدید ریورپلاته

پایگاه خبری فوتبالی - از زمان جدایی مارسلو گایاردو شایعاتی در مورد جانشین وی روی نیمکت ریورپلاته منتشر شده بود و چهارشنبه باشگاه ریورپلاته رسما مارتین دمیکلیس بازیکن اسبق بایرن مونیخ را به عنوان جانشین وی معرفی کرد.

به گزارش فوتبالی، دمیکلیس چهارشنبه در باشگاه ریورپلاته حضور پیدا کرد و قراردادش را با باشگاه جدیدش  تا دسامبر 2025 امضا کرد. ژرمن لوکس، خاویر پینولا و الخاندرو ساکونه نی زدستیاران وی خواهند بود. دمیکلیس بدین ترتیب چالش جدیدی را در دوران مربیگری خود آغاز خواهد کرد. وی در سال 2019 هدایت تیم جوانان بایرن مونیخ را به عهده گرفت و اخیرا نیز هدایت تیم رزروهای بایرن را به عهده داشت. دمیکلیس تجربه سالها بازی در بایرن مونیخ ، اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی را داشته و حالا برای دوران جدید فوتبالش انگیزه بالایی دارد.

مربی آرژانتینی در مورد شروع کار خود در لیورپلاته بیان کرد:" از همه مدیران و هوادارانی که به سراغ من آمدند، تشکر می کنم. از کادر فنی نیز ممنونم که در کنارم خواهند بود. تردیدی ندارم که می توانیم در کنار دستیارانم دست به کارهای بزرگی بزنیم.مارسلو گایاردو دوران بی نظیری در این باشگاه داشت. با او صحبتی نکردم اما از او و دستیارانش متشکرم که به ما کمک کردند تا کار را به بهترین شکل آغاز کنیم. به عنوان یک هوادار از کارش در ریورپلاته خیلی لذت بردم. اخیرا گفته بودم که امیدوارم حداقل 20 سال در تیم بماند. در پنج سال اخیر سعی کردم که در اروپا به عنوان مربی تجربه اندوزی کنم و حالا آماده اولین چالش بزرگ خود هستم. "

4125