نظر «نیمار اوکراینی» در مورد قیمت 100 میلیونی خودش

نظر «نیمار اوکراینی» در مورد قیمت 100 میلیونی خودش

پایگاه خبری فوتبالی - میخایلو مودریک وینگر باشگاه شاختار دونتسک ملقب به "نیمار اوکراینی" در مورد قیمت 100 میلیونی تعیین شده روی خود صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن مورد توجه باشگاه هایی نظیر آرسنال و رئال مادرید قرار دارد و آینده بزرگی پیش رویش است. مودریک حالا در مورد قیمت خودش گفت:"وقتی فهمیدم روی من چه قیمتی گذاشته اند، متعجب شدم. قراردادی بلندمدت با شاختار دارم. با تمام قوا و انرژی ظاهر می شوم تا شاختار بهترین نتایج ممکن را کسب کند اما هر بازیکنی رویای بازی در یک باشگاه بزرگ و در یک لیگ بزرگ را دارد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.  صد در صد مطمئن هستم که احتمالش خیلی کم است که بازیکنی از لیگ اوکراین را با صد میلیون یورو بخرند. کتمان نمی کنم که خیلی ناراحت شدم. مبلغ صد میلیون یورو به معنی سدی برای انتقالم به یک لیگ بزرگ تر است که رویایش را داشتم. نمی توانم بگویم که رویایم کشته شد اما رویایم زخمی شد."

مودریک در ماه های اخیر در شاختار خوش درخشیده است. جدایی ستارگان برزیلی تیم اوکراینی به خاطر جنگ روسیه و اوکراین باعث شد تا مودریک نقش پررنگ تری در شاختار پیدا کند و بتواند ارزشهایش را به رخ بکشد.

4125