پیروزی گنبدی‌ها در تهران و نزدیک شدن شهداب به صدر

پیروزی گنبدی‌ها در تهران و نزدیک شدن شهداب به صدر

پایگاه خبری فوتبالی- تیم‌های شهرداری گنبد، هراز آمل و شهداب در هفته دهم لیگ برتر موفق به شکست حریفان خود شدند.

به گزارش فوتبالی ، هفته دهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه 25 آبان‌ماه با هفت دیدار در شهرهای آمل، رفسنجان، یزد، تهران، مشهد، مریوان و رشت پیگیری می‌شود.

در نخستین مسابقه این هفته تیم سایپا تهران در سالن فدراسیون میزبان شهرداری گنبد بود و سه بر دو مغلوب این تیم شد تا هشتمین شکست خود را تجربه کند.

تیم شهرداری گنبد با این برد که ششمین پیروزی این تیم در این فصل بود، 15 امتیازی شد. از سوی دیگر نارنجی پوشان سایپا با کسب یک امتیاز مسابقه، 10 امتیازی شدند.

در مهمترین مسابقه این هفته تیم لبنیات هراز آمل که با 9 برد و 25 امتیاز در صدر جدول قرار داشت، میزبان پاس گرگان بود.

از سوی دیگر نماینده گرگان با 6 برد و 16 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار داشت و رقابت نزدیکی با دو تیم هورسان و شهداب برای رتبه دومی جدول دارد.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی لبنیات هزار آمل در این مسابقه سه بر صفر به پیروزی رسیدند تا تعداد بردهای این تیم دو رقمی شود و به عدد 10 برسد.

پاس گرگان در سه ست متوالی این مسابقه با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 22 و 25 بر 21 نتیجه را به صدرنشین واگذار کرد تا چهارمین شکست خود را تجربه کند.

سالن شاهدیه شهر یزد میزبان سومین مسابقه این هفته لیگ برتر مردان بود و تیم شهداب مدافع عنوان قهرمانی از شهرداری ارومیه پذیرایی کرد و سه بر یک این تیم را از پیش رو برداشت.در چهارمین مسابقه هفته دهم لیگ برتر مردان تیم هورسان رامسر میزبان فولاد سیرجان ایرانیان بود.

هورسانی‌ها باپیروزی سه بر یک برابر میهمان خود و با هفت برد و 21 امتیاز در رتبه دوم جدول باقی ماندند و فولاد سیرجان ایرانیان نیز پنجمین ناکامی فصل خود را تجربه کرد تا تعداد برد و باخت این تیم برابر عدد پنج شود.

تیم ایفاسرام اردکان در دیگر مسابقه این هفته لیگ برتر مردان در سالن زاگرس مریوان با راه‌یاب ملل این شهر بازی کرد و سه بر یک به پیروزی رسید تا پنجمین برد خود را به دست آورد.

راه‌یاب ملل در ست سوم این دیدار 25 بر 21 به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 22 و 25 بر 23 نتیجه را به حریف واگذار کرد تا ششمین شکست خود را در این فصل از رقابت‌ها تجربه کند.

1397