روایت مدیر بارسلونا از شکست در جذب ستاره لیورپول

روایت مدیر بارسلونا از شکست در جذب ستاره لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - در روز 29 ژانویه 2022، لوئیز دیاز به بازیکن جدید لیورپول تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، وینگر کلمبیایی به عنوان ستاره پورتو راهی تیم انگلیسی شد و به یکی از لیدرهای  سرخ پوشان تبدیل شد که البته در ان زمان باشگاه های دیگری هم به دنبالش بودند. بارسلونا یکی از مشتریان این مهاجم بود اما در نهایت از نظر مالی برای انتقال به توافق نرسیدند.

خوان لاپورتا مدیر بارسلونا در حال حاضر به همراه نمایندگان سازمان ملل متحد برای پناهجویان و بنیاد خیریه باشگاهش در امور خیریه در کشور کلمبیا حضور دارد و در تلاش است تا به پناهجویان ونزوئلایی و قربانیان جنگ مسلحانه در کلمبیا کمک کند. مدیر بارسلونا تمایل به لوئیز دیاز در گذشته را تایید کرد و گفت که حتی با وکیل این بازیکن صحبت هایی داشته اند. وی اظهار داشت:" در آن زمان تازه وارد باشگاه شده بودیم و لیورپول از ما سبقت گرفت اما به خریدنش فکر می کردیم. در شرایط مالی خاصی بودیم و باید شرایط را عوض می کردیم. لیورپول از ما سبقت گرفت اما لوئیز دیاز بازیکن بزرگی است. در حال حاضر بازیکن لیورپول است و چیز بیشتری نمی توان در موردش گفت."

بارسلونا در نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته خرید فران تورس، دنی آلوز، آداما ترائوره و پیر امریک اوبامیانگ را نهایی کرد که دیاز به گران ترین خرید لیگ انگلیس در نقل و انتقالات زمستانی تبدیل شد. دیاز با سه جام، دو نایب قهرمانی، 38 بازی، ده گل و هفت پاس گل در لیورپول خوش درخشیده است.

4125