ستاره تاتنهام با ماسک برای جام جهانی آماده شد

ستاره تاتنهام با ماسک برای جام جهانی آماده شد

پایگاه خبری فوتبالی - سون هیونگ مین برای جام جهانی با یک ماسک ویژه آماده خواهد شد و می گوید که در مورد مصدومیتش از ناحیه چشم مشکلی وجود ندارد هر چند که مشخص نیست که آیا بتواند در همه بازیها حضور پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، اخیرا تصویری از تمرینات کره جنوبی منتشر شده است که سون هیونگ مین با ماسک حضور دارد و البته می گوید که نمی داند که آیا در همه بازیهای کره جنوبی حضور خواهد داشت. ستاره تاتنهام در بازی  تیمش و مارسی در لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه چشم دچار مصدومیت شد. سون تحت عمل جراحی قرار گرفت و سه بازی اخیر تاتنهام پیش از جام جهانی را از دست داد.در حال حاضر مشخص نیست که آیا ستاره 30 ساله با آمادگی به مسابقات قطر می رسد یا نه اما این بازیکن پیامی در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است.

سون پس از حضور در تمرین روز چهارشنبه تیم ملی کره جنوبی در پیامی نوشت:" بی وقفه در ماه های اخیر بازی کرده بودم و ده روز اخیر فرصتی بود تا از نظر بدنی ریکاروی کنم. عمل جراحی می تواند روی بدنت تاثیر منفی بگذارد اما به من گفتند که عمل جراحی من خیلی خوب پیش رفته است. هنوز در حال ریکاوری هستم اما مشکلی نخواهد بود. پیش از سفر به قطر، خیلی عادی تمرین کردم. در اولین تمرین شرایط خوبی داشتم. تاتنهام و تیم ملی کره جنوبی در مورد شرایط من در ارتباط بوده اند و این مسئله به من کمک کرد تا با امادگی به مسابقات قطر برسم.  با وجود مصدومیت به قطر رسیدم و همیشه خطر مصدومیت برای من وجود دارد. نمی توانم بگویم که در همه بازیها حضور خواهم داشت اما سعی می کنم که شرایطم را هر روز و مرحله به مرحله بررسی کنم."

4125