خاطره عجیب ستاره منچستریونایتد: چشمانم را بستم و از روی جسد رد شدم

خاطره عجیب ستاره منچستریونایتد: چشمانم را بستم و از روی جسد رد شدم

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونی یکی از شخصیت های مهم جام جهانی قطر خواهد بود. ستاره گرانقیمت منچستریونایتد انگیزه بالایی برای درخشش در تیم ملی برزیل دارد.

به گزارش فوتبال، ستاره 22 ساله منچستریونایتد حالا در مقاله ای به دوران سخت کودکی خود اشاره کرده است:" در یک جهنم متولد شدم. این یک شوخی نیست. دوستان اروپایی من شاید درک نکنند. اما زاغه ای که در سائوپائولو در آن بزرگ شدم لقبش "منطقه جهنمی" بود. آن قدر به دیدن اسلحه عادت کرده بودیم که دیگر از آن نمی ترسیدیم. این بخشی از زندگی زاغه نشینی است. از این که پلیس به خانه های ما حمله کند بیش از اسلحه می ترسیدیم. یک بار پلیس وارد خانه ما شد و دنبال مجرم می گشت اما چیزی پیدا نکردند."

ستاره برزیلی در ادامه در مورد سختی های دوران کودکی خود بیان کرد:" یک بار وقتی 8-9 ساله بودم، در راه مدرسه با مردی مواجه شدم که به پشت افتاده بود و تکان نمی خورد. وقتی نزدیک شدم، فهمیدم که مرده است. در زاغه، به این شرایط به تدریج عادت می کنی. راه دیگری وجود نداشت. باید به مدرسه می رفتم. بدین ترتیب چشمانم را بستم و از روی جسد رد شدم. در یک مکان اشتباهی بزرگ شدم اما آدم های درستی دور و برم بودند. در آن جا همه حرکات تکنیکی را یاد گرفتم. ویدیوهای رونالدینیو، نیمار و رونالدو را در یوتیوب می دیدم چرا که عمویم آنها را به من نشان می داد. عموی خونی من نیست بلکه همسایه ما بود و او را عمو صدا می زدم. او مثل یکی از اعضای خانواده من است. وقتی بچه بودم، به من اجازه می داد تا از وایفای خانه اش استفاده کنم تا وارد یوتیوب شوم و فوتبال را یاد بگیرم. وقتی با رسانه ها صحبت می کنی می گویند که رویایت  قهرمانی لیگ است یا جام جهانی یا چمپیونزلیگ یا توپ طلا؟ اما رویای من این نبود. رویای من بود این که والدینم را از زاغه خارج کنم. نقشه دیگری نداشتم. با تمام وجودم برایش تلاش کردم. درون زمین ترسی ندارم. ترس چی هست؟ وقتی که در بچگی مجبور می شوی از روی جسدها رد بشوی تا به مدرسه بروی، نمی توانی در فوتبال از چیزی بترسی."

4125