چرا پیراهن تیم ملی آلمان در جام جهانی فروش نمی‌رود؟

چرا پیراهن تیم ملی آلمان در جام جهانی فروش نمی‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی - همیشه پیراهن تیم های ملی در رویدادهای مهم برای هواداران خیلی خاص بوده چرا که هواداران در صورت موفقیت تیم هایشان و کسب جام می توانند تا سالها آن پیراهن را برای یادگاری نگه دارند.

به گزارش فوتبالی، شرکت های تولیدی لباس برای جام جهانی لباس های ویژه ای را برای هر تیم ملی طراحی کرده اند و به درآمدزایی از فروش پیراهن امید دارند اما به نظر می رسد که فروش پیراهن تیم ملی آلمان به تجربه ای شکست خورده تبدیل شده است. بیلد گزارش داده است که در حال حاضر آدیداس نتوانسته فروش خوبی را از پیراهن تیم ملی آلمان کسب کند. هانس فورستر فروشنده لباس های ورزشی آلمانی در این باره گفته است:"صد پیراهن تیم ملی آلمان برای فروش داشتم که فقط دو تایش فروخته شده است. امسال شرایط خیلی سخت است. خبری از پخش بازیها در مانیتورهای بزرگ در سراسر شهر نیست و اگر هم باشد، زمان مناسبی در سال نیست چرا که به علت سرما هواداران مجبور هستند که ژاکت روی لباس خود بپوشند."

در حال حاضر به طور مثال دمای شهر برلین بین منفی پنج درجه دو تا درجه سانتیگراد است که برای پیراهن آستین کوتاه یا حتی آستین بلند تیم ملی آلمان به شدت سرد است و افراد باید کاپشن یا ژاکت روی پیراهن خود بپوشند. این فروشنده امیدوار است که با صعود آلمان به مراحل بعدی جام جهانی فروش بیشتری کسب کند. وی افزود:" فروش به این بستگی دارد که بچه ها تا چه مرحله ای پیش بروند. هر چقدر جلوتر بروند، فروش بیشتر می شود."

تیم ملی آلمان با هدایت هانسی فلیک امروز بازی دوستانه ای مقابل عمان خواهد داشت که در جام جهانی باید به مصاف ژاپن، اسپانیا و کاستاریکا بروند.

4125