رونالدو: همیشه با خاکستر پسر فقیدم صحبت می‌کنم؛ به همراه جونیور گریه کردم

رونالدو: همیشه با خاکستر پسر فقیدم صحبت می‌کنم؛ به همراه جونیور گریه کردم

پایگاه خبری فوتبالی - مصاحبه رونالدو با پیرس مورگان در "تاک تی وی" که توسط نشریه سان پخش می شود، همچنان با نکات جالب در مورد زندگی شخصی و حرفه ای ستاره پرتغالی مورد توجه است.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در مورد نوزاد مرحوم خود "آنخل" صحبت کرد که برادر دوقلوی "بلا اسمرالدا" بود و در زمان زایمان درگذشت. در حقیقت در ماه آوریل، رونالدو و جورجینا با خبر درگذشت یکی از نوزادهایشان شوکه شدند. ستاره پرتغالی در این باره گفت:" سخت ترین لحظه زندگی من از زمان درگذشت پدرم بود. وقتی یک فرزند در راه داری، امیدوار هستی که همه چیز عادی باشد اما شرایط دشوار همیشه وجود دارد. سخت است که به دوستان و نزدیکانم توضیح بدهم که هرگز در زندگی ام به اندازه آن لحظه هم خوشحال و هم ناراحت نبودم. توصیفش سخت است. از طرفی بلا اسمرالدا به دنیا آمده بود و از طرفی آنخل از دنیا رفته بود. نمی دانی که بخندی یا گریه کنی چرا که نمی دانی که چه واکنشی نشان بدهی."

کریستیانو در مورد لحظه سخت رسیدن به خانه هم صحبت کرد:" جورجینا به خانه آمد و بچه ها می گفتند:" بچه دیگر کجاست؟"" در آن لحظه  کریستیانو به اتاق خواب پسر بزرگش جونیور می رود و هر دو با هم با این خبر گریه می کنند. البته درک این اتفاق برای ایوا، ماتئو و آلانا مارتینا مشکل بود. کریستیانو افزود:"پس از یک هفته به این نتیجه رسیدیم که باید با بچه ها صادق باشیم. به آنها گفتیم که بچه دیگرمان که اسمش آنخل بود، به آسمان ها رفته است. بچه ای را درک کردند.  دور میز داد می زدند و می گفتند:"بابا، اگر آنخل این جا بود این کار را می کرد." و به آسمان اشاره کردند. این بخشی از زندگی آنهاست. به بچه هایم دروغ نمی گویم. به آنها حقیقت را می گویم. کار مشکلی بود. البته این اتفاق باعث شد تا پدر بهتری شوم و با بچه هایم رفیق تر شوم. آنها به پدرشان نزدیک شدند، رابطه من و جورجینا نیز صمیمانه تر شد."

کریستیانو همچنین بیان کرد که خاکستر پسرش را در کنار خاکستر پدرش که در سال 2005 درگذشت، نگاه می کرد. وی اظهار داشت:" همیشه با آنها صحبت می کنم و در کنار من هستند. به من کمک می کنند تا آدم بهتری و پدر بهتری شوم. به آن افتخار می کنم. این پیامی است که به خصوص پسرم به سوی من می فرستد. بلا اسمرالدا یک دختر زیبا و فوق العاده است."

4125