خبر خوب ستاره جوان رئال مادرید برای هواداران فرانسه

خبر خوب ستاره جوان رئال مادرید برای هواداران فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - ادواردو کاماوینگا ستاره جوان تیم ملی فرانسه و باشگاه رئال مادرید تایید کرد که حال کریم بنزما بسیار بهتر از هفته گذشته است و می‌تواند با آمادگی کامل در جام جهانی 2022 حضور پیدا کند. 

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما در یک ماه گذشته نتوانست به طور کامل و مداوم برای رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و همین موضوع باعث شد تا بسیاری نگران وضعیت او پیش از آغاز جام جهانی 2022 باشند. حالا با توجه به فاصله چند روز مانده به شروع جام جهانی، کاماوینگا ستاره جوان رئال مادرید فاش کرد که بنزما بهتر است.

به نقل از مارکا، کاماوینگا در گفت و گویی با RMC راجع به وضعیت بهترین بازیکن فصل 2021-22 گفت: "او بهتر است. او خیلی بهتر از هفته پیش است. رابطه من با کریم بسیار صمیمی است. او در رئال مادرید خیلی به من کمک می‌کند. کریم یکی از خلاق‌ترین بازیکنان دنیاست و شایسته برنده شدن جایزه توپ طلا نیز بود. امیدوارم روند خوبش در جام جهانی 2022 نیز ادامه داشته باشد."

اگر بنزما 100% آماده باشد، زوج خطرناکی با کیلیان امباپه در نوک خط حمله خروس‌ها تشکیل خواهد داد. با این حال در صورت غیبت بنزما، ممکن است دیدیه دشان به الیویه ژیرو بازی دهد.

4416