افشاگری ستاره 80 میلیونی رئال مادرید: امباپه می‌خواست مرا به پی‌اس‌جی ببرد

افشاگری ستاره 80 میلیونی رئال مادرید: امباپه می‌خواست مرا به پی‌اس‌جی ببرد

پایگاه خبری فوتبالی - اورلین شوامنی ستاره جوان رئال مادرید فاش کرد که در گذشته مکالمه جالبی با کیلیان امباپه درباره پیوستن به پاریسن ژرمن داشته است. 

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته اورلین شوامنی 22 ساله با مبلغ 80 میلیون یورو از موناکو به رئال مادرید پیوست. او به خاطر عملکرد قابل توجهش در لباس موناکو، نظر باشگاه های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده بود و حالا فاش کرد که فاصله‌ای با پیوستن به پاریسن ژرمن نیز نداشته است. 

به نقل از سایت گل، شوامنی که جانشین کاسمیرو هافبک اسطوره‎‌ای برزیلی در لوس بلانکوس محسوب می‌شود، به اکیپ فرانسه گفت: "مکالمه بسیار جالبی با کیلیان داشتم. او می‌خواست که از برنامه‌های من مطلع شود. همچنین من نیز از او درباره برنامه‌هایش سوال پرسیدم. در ماه ژوئن تصمیم گرفت که در پاریسن ژرمن بماند و در همان لحظات با پرسنل کیمپمپه (مدافع پاریسن ژرمن) سعی داشتند تا مرا به پی‌اس‌جی ببرند، اما انتخاب من مشخص بود و از خیلی وقت پیش تصمیم به رفتن به رئال مادرید گرفته بودم."

بعد از رفتن کاسمیرو به منچستریونایتد، شوامنی توانسته فرصت بازی خوبی به دست بیاورد و در تمامی رقابت‌های 18 بار برای لوس بلانکوس به میدان رفته است. رئال مادرید در حال حاضر در لالیگا در رتبه دوم قرار دارد. 

4416