عکس رسمی مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی برای رقابت‌های جام جهانی قطر

عکس رسمی مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی برای رقابت‌های جام جهانی قطر

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های جام جهانی 2022 قطر حدود 5 روز دیگر آغاز می شود و بدین ترتیب شاهد رقابت تیم های مختلف در این دوره از بازی ها هستیم و باید دید که چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم ها تا مراحل پایانی این بازی ها راه پیدا می کنند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فرانسه در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه موفق شد به مقام قهرمانی دست پیدا کند و جام را بالای سر ببرد. فرانسوی ها در آن بازی ها با هدایت دیدیه دشان توانستند در فینال تیم ملی کرواسی را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهند و قهرمان بازی ها شوند.

شاید مهم ترین تغییر در ترکیب تیم ملی فرانسه برای جام جهانی 2022 قطر نسبت به جام جهانی 2018 روسیه، حضور کریم بنزما باشد. در جام جهانی 2018 روسیه خبری از کریم بنزما در تیم ملی فرانسه نبود چرا که به خاطر مسائل اخلاقی و حاشیه هایی که اطراف کریم بنزما و ماتئو والبوئنا در اواخر سال 2015 پیش آمده بود، دیدیه دشان دیگر اقدام به دعوت کریم بنزما نکرده بود.

اکنون در جام جهانی 2022 قطر کریم بنزما می تواند از مهره های اصلی فرانسوی ها باشد چرا که او برنده توپ طلای سال 2022 میلادی شده است. فرانسوی ها به تازگی عکس رسمی خود را برای این بازی ها گرفتند.

1470