تیم منتخب بازیکنانی که به خاطر مصدومیت جام جهانی را از دست دادند

تیم منتخب بازیکنانی که به خاطر مصدومیت جام جهانی را از دست دادند

پایگاه خبری فوتبالی - حضور در رقابت های جام جهانی، رویای هر بازیکنی در دنیای فوتبال است و ستاره های جهان فوتبال همیشه سعی می کنند که در بهترین فرم و بهترین وضعیت، خود را به بازی های جام جهانی برسانند.

به گزارش فوتبالی، مصدومیت پیش از بازی های جام جهانی، یک تراژدی بزرگ است که می تواند دامن گیر برخی از بازیکنان شود و شرایط را برای آن ها بسیار سخت کند. در واقع وقتی بازیکنی رقابت های جام جهانی را آن هم به خاطر مصدومیت از دست می دهد، علاوه بر آسیبی که جسمش دیده است، از لحاظ روحی و روانی هم دچار آسیب می شود و افت می کند.

در جام جهانی 2022 قطر هم مثل دوره های پیشین، بازیکنانی هستند که این رقابت ها را به خاطر مصدومیت از دست داده اند. البته برخی از این بازیکنان در سطح خود ستاره های بزرگی هستند که به خاطر مصدومیت نمی توانند در جام جهانی 2022 قطر شرکت داشته باشند.

مارکو رویس یکی از این ستاره ها است که بسیار بدشانس است و همواره قبل از تورنمنت های بزرگ دچار مصدومیت می شود و نمی تواند تیم ملی آلمان را همراهی کند.

ترکیب بازیکنانی که رقابت های جام جهانی را به خاطر مصدومیت از دست داده اند، بدین شرح است: ماینان، ریس جیمز، کیمپمبه، فوفانا، چیلول، کانته، واینالدوم، پوگبا، مارکو رویس، دیوگو ژوتا، تیمو ورنر.

1471