بارسلونا به دنبال حفظ ستاره‌ای که ژاوی او را می‌خواهد

بارسلونا به دنبال حفظ ستاره‌ای که ژاوی او را می‌خواهد

پایگاه خبری فوتبالی - عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا در این فصل توانسته جایگاه خوبی در ترکیب تیم ژاوی به دست بیاورد و به طور معمول در ترکیب خط حمله بارسلونا و در آن مثلث سه نفره‌ی جلویی یکی از ضلع های اصلی است.

به گزارش فوتبالی، ژاوی به طور معمول از رابرت لواندوفسکی در این فصل به عنوان مهاجم نوک استفاده کرده است و پس از آن عثمان دمبله یکی از وینگر ها بوده است که بیشتر از او به عنوان وینگر راست استفاده شده است. ژاوی از فصل قبل و زمانی که به عنوان سرمربی بارسلونا انتخاب شد، به طور ویژه ای به عثمان دمبله علاقه داشت و این بازیکن را یکی از رکن های اصلی تیمش می دانست و از خوان لاپورتا خواسته بود تا این بازیکن را حفظ کند.

قرار داد عثمان دمبله با بارسلونا تا تابستان 2024 اعتبار دارد و ممکن است که دمبله در تابستان 2023 که تابستان آینده است پیشنهاد هایی از تیم های دیگر داشته باشد و برای جدایی او از بارسا فشار هایی ایجاد شود.

به گفته TV3 کاتالونیا، بارسلونا برای اینکه عثمان دمبله را از دست ندهد، می خواهد قرارداد او را در ژانویه پیش رو تمدید کند. بارسایی ها به طور کلی می خواهند قرارداد دمبله تا قبل از آمدن تابستان تمدید شود چرا که ممکن است پیشنهاد هایی 50 میلیون یورویی برای دمبله بیاید و او در مسیر رفتن از باشگاه قرار بگیرد.

1471